Jedyna taka Spółka w mieście !
Obsługa
- współpraca z handlującymi
- zarządzanie terenem
- utrzymywanie czystości i porządku
- pobieranie opłat
Rezerwacje
- realizacja procedury rezerwacyjnej
- zarządzanie miejscami targowymi
- przyjmowanie wniosków
- przydzielanie miejsc targowych zgodnie ze złożonymi wnioskami
Historia powstania targowiska miejskiego „Mój Rynek” przy ul. Aleksandrowskiej jako miejsca handlu sięga dwudziestolecia międzywojennego. Wówczas na mocy rozporządzenia wojewody łódzkiego z dnia 9 listopada 1925 roku we wtorki (po 15. dniu każdego miesiąca) odbywały się tu jarmarki, zaś targi co wtorek i piątek. Po upływie 7 lat termin organizowania jarmarków został przesunięty na środy (po 15. dniu każdego miesiąca). Tak funkcjonowało to miejsce aż do wybuchu II Wojny Światowej. (źród. „Zgierz. Dzieje miasta do 1988 roku”).
Powrót do historycznej roli tego miejscu nastąpił w 1990 roku, a kompleksowa przebudowa i modernizacja targowiska została wykonana w latach 2016-2018. Od tego momentu możemy mówić o nowej przestrzeni pod szyldem targowisko miejskie „Mój Rynek” w Zgierzu, które zachowując rys historyczny, funkcjonuje w każdy wtorek, piątek oraz sobotę, a jarmarki odbywają się w środy (po 1. i 15. dniu każdego miesiąca).Targowisko wyposażone jest w sanitariaty, bezpłatny parking na około 50 aut (wokół terenu targowiska) oraz oświetlenie. Na terenie obiektu znajduje się studnia zdrojowa z wolnym dostępem do wody.
Zarezerwuj miejsce na targowisku
MPGK Sp. z o.o.
- KRS: 0000033577
- NIP: 732-000-06-20
- REGON: 471001256
- BDO: 000037391
-
Bank Spółdzielczy w Zgierzu:
18 8783 0004 0022 3904 2000 0001 - Kapitał zakładowy: 2.980.000zł
- 42 716 22 97
- 661 922 979
- Pn - Pt: 7:00-15:00
- biuro@mpgkzgierz.pl